пятница, 26 декабря 2014 г.

Набір в ДК Вензелик

Привіт!
Так! Я наважилася (у останні хвилини) подати заявочку у ДК блогу українського виробника чіпборду Вензелик. Скажу чесно, коли побачила оголошення про набір, дуже зраділа, адже нещодавно познайомилася з чіпбордом від "Майстерні чіпборду Везелик", але коли побачила які знамениті та титуловані майстрині почали подавати свої заявки у ДК, то стала вагатися, адже я активно займаюся скрапом лише півроку, не входжу до складу жодної ДК (але колись треба починати). Але в останню мить я наважилася і хочу написати, що руками та ножем неможливо створити таку красу як робить Вензелик, такі витончені лінії,  тоненькі та ажурні вензелі - прикраса будь-якого скрап-витвору!
Трохи про мене - мене звати Аня, живу у чудовому місті Рівне з коханим чоловіком та двома донечками. Про скрапбукінг дізналася у жовтні минулого року, блог створила у січні, але по-стравжньому захопилася у липні цього року. Тепер, коли я познайомилася з чіпбордом від Вензелика, - я нізащо не буду намагатися робити його власноруч і якомога частіше використовувати у своїх роботах!
Мені подобаються різні стилі, для мене головне - це гармонійна робота і не важливо у якому стилі вона виконана. Коли я бачу завдання у челленджах - то моя уява сама вирішує у якому стилі буде робота. Дуже хочу вчитися чомусь новому, отримати можливість досвіду працювати у команді та надихати інших майстринь.
Після закупів у Вензелика ще не встигла зробити багато робіт з якісним продуктом, тому покажу і роботи зі власноруч зробленими чіпами "манекенами"
 Перша листівка у стилі шеббі-шик з чіпбордом "Сніжинка", що сором'язливо виглядає з-під шеббі-стрічки

Друга листівка у стилі мікс-медіа з чіпбордом "Ялинкова прикраса"

Третя - сторінка з "моїм" чіпом манекеном

Четвертий - блокнот для швачки з також саморобним манекеном


П'ята робота - це коробочки для серветок у стилі мікс-медіа (на них немає чіпборду лише тому, що на той момент у мене не було чіпборду від Вензелика), але вони одні з найулюбленіших моїх робіт
перша - осіння
друга- про моє натхнення


У будь-якому разі у скраповому світі є багато позитивного, але й є певні розчарування (не виграла цукерку, не попала у ТОП, не звяли у ДК) - це досвід, без якого неможливе скрапове життя!

Тепер треба дочекатися результатів:))))

4 комментария:

Ваш комментарий очень ценен для меня! Спасибо!

Популярные сообщения